
Bonusy u vozidel by se daly rozdělit na čtyři skupiny.
1 – mám dostatek kladných vyježděných měsíců u povinného ručení, ale nemám žádné na havarijním pojištění
2 – nemám dostatek kladných vyježděných bonusů, ale jen třeba 50 měsíců
3 – jsem začínající řidič a nemám žádné vyježděné měsíce.
4. – mám kladné bonusy ale „x“ měsíců jsem jezdil pouze s firemními auty
Co tedy s tím, jak pokračovat?
Jakékoliv šíření nebo kopírovaní tohoto textu bez
uvedeného zdroje:http://www.radekdoubek.cz je zakázáno a není povoleno
První případ je jednoduchý, většina pojišťoven umí kopírovat vyježděné kladné měsíce z povinného ručení, také na havarijní pojištění. Pokud to Vaše pojišťovna neumí, najděte si takovou, která to bude umět.
Druhý případ. Dnes se dá využít časově omezená akce, kdy klient musím mít alespoň 24let, mít alespoň 45měsíců, a poslední dva roky nemít zaviněnou autonehodu a pokud to bude nový VIN kod, pojištˇovna Vám může připsat maximální bonus.
Třetí varianta, kterou si prošel každý řidič je ta, že často se vozidlo napíše na někoho, kdo už má více bonusů, ale ikdyž klient bude mít odježděno např. pět let, bude pořád na nule. Otázkou tedy je, jestli a zda-li je to výhodné. Je sice ušetřeno ted, ale za pět let budu mít stejnou nulu.
I poslední případ má řešení, na trhu se dá najít pojišťovna/ny , které Vám uznají i kladné měsíce na služebních vozidlech. Možná ne všechny, ale část ano. Takže i s touto variantou se dá pracovat.
Potřebujete s něčím pomoci?
Přeji krásný den bez pojistných událostí.
Doubek Radek
Jakékoliv šíření nebo kopírovaní tohoto textu bez
uvedeného zdroje:http://www.radekdoubek.cz je zakázáno a není povoleno