Pojišťovny neplní a neplatí!

Kolikrát jste již slyšeli ze všech stran podobnou informaci, že “ pojišťovny neplatí “ ?  Určitě mnohem častěji, než naopak

A jaká jsou reálná, pravdivá čísla za období prvních čtyř měsíců u mých klientů?

Jakékoliv šíření nebo kopírovaní tohoto textu, či jeho částí bez uvedeného zdroje: http://www.radekdoubek.cz  je zakázáno a není povoleno                                                                                                    

Jedna paní povídala….

  • nejhorší jsou „zaručené rady“

V žádném případě není řečeno, že když dobrý kamarád nebo známý řekne „tady“ jsem spokojen, že zde daná služba funguje, aby jste neměli uši pro jeho rady. Ale v době kdy začne říkat negativní zkušenosti – je lepší  si udělat obrázek „sám“.To co nevyhovuje kamarádovi, může vyhovovat Vám…

Hledejte důvody.

Jedna z častých výmluv proč si nezřídit kvalitní pojištění je že: pojišťovny neplní. Opravdu jen výmluva. Protože, když někdo řekne, že pojišťovna mu nezaplatila škodu, měl by také říct proč…

Tři nejčastější důvody jsou:

– vznik pojistné události před počátkem pojištění

– nedodání veškerých dokumentů k likvidaci

– dané riziko nebylo pojištěno.

Nebudu popírat: i pojišťovny se snaží „propašovat“ do pojistných podmínek věci, které tam být nemají a silně s nimi nesouhlasím. Ale máme možnost si vše řádně a podrobně prostudovat a srovnat.

Osobně vidím více důvodů, proč si kvalitní pojištění sjednat, než naopak.

Lidé většinou chtějí pojistit „drobné“ a nemyslí na „vážné“ přitom platí obecné pravidlo: čím menší riziko ( např. zlomený prst ), tím menší následky a ještě menší důvod toto riziko sjednat. Čím větší riziko ( např. invalidita ) tím větší následky a ještě silnější důvod toto riziko sjednat.  Statistiky hovoří ale o opaku, více se sjednávají „drobné“  než „vážné“ a hlavně dlouhodobé problémy, které zanechávají velké následky a s tím související často dlohodobé finanční zatížení rodinného rozpočtu.

Jaká jsou tedy reálná čísla?

Od 01.01.2019 – 30.04.2019  – jen u mých klientů!

  • bylo nahlášeno 48 pojistných událostí – jen na životních, chcete-li úrazových smlouvách
  • 2 byly zamítnuty z důvodu nedodání veškerých dokumentů ze strany klienta
  • 2 byly zamítnuty z důvodu vzniku pojistné události před sjednáním pojištění
  • 527.130 Kč pojistného plnění bylo za čtyři měsíce vyplaceno – a to jen mým klientům.

Vysvětlení:   – Nedodání dokumentace:

 všichni mí klienti mají možnost konzultace. Většina si sice myslí – „to zvládnu“, ale při prvním problému žádají o pomoc. Všechny problémy byly vyřešeny.

Vznik pojistné události před sjednáním pojištění:

Stále to vysvětluji: je-li „cokoliv poškozeno“ před sjednáním pojistné smlouvy…toto je nelikvidní.

 Situace: např. mám cukrovku od 25 ti let a nyní v 31 letech se pojistím a chci plnění za cukrovku případně za její komplikace.

Moje vizitka za první čtyři měsíce roku 2019:

– 48 nahlášených pojistných událostí ( život, úraz, nemocenská, atp )

– 44 zaplaceno

– proplaceno 527.00 Kč

Budete v řadě těch, co budou poslouchat rady typu „jedna paní povídala“ nebo budete chtít být dobře pojištěni a budete inkasovat plnění, když se Vám stane pojistná událost?

Nebo budete další z těch co řeknou, že pojišťovny neplní?

Všem přeji krásný den bez pojistných událostí.

Váš osobní pojistný poradce.

Doubek Radek

Jakékoliv šíření nebo kopírovaní tohoto textu, či jeho částí bez uvedeného zdroje: http://www.radekdoubek.cz  je zakázáno a není povoleno

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *