Nepodceňujte připojištění asistenčních služeb u vozidla

Při sjednávání pojistné smlouvy na vozidlo je vhodné myslet na mnoho parametrů. A zatím co většina klientů se více zajímá o cenu a vlastně jim je jedno za co platí  (internetové sjednávače), moudrého majitele/uživatele vozidla by měla zajímat skladba pojistné smlouvy.

Jedním z prvků je i asistence.

Asistenční službu využijete nejen při autonehodě, ale i při prasklé pneumatice.

Jakékoliv šíření nebo kopírovaní tohoto textu, či jeho částí bez
uvedeného zdroje: www.radekdoubek.cz je zakázáno a není povoleno

Při nehodě, poruše vozidla nebo jiného technického problému se spoléhá každý řidič na něčí pomoc. Ne každý je manuálně zručný, aby si vyměnil  prasklou pneumatiku nebo měl tak velké zkušenosti, že si poradí s nefunkčním vozidlem.

Vozidla jsou čím dál tím více sofistikovanější, osazené bohatě elektronikou a  když se něco pokazí, většinou si s tímto problémem nevíme rady a tak si zavoláme asistenční službu u své pojišťovny.

První je důležité vědět, kde najdu kontakt na mou asistenční službu a druhý bod, co mám pojištěno / jaký rozsah.

KDE NAJDU TELEFON NA SVOU ASISTEČNÍ SLUŽBU PRO SVÉ VOZIDLO?

Na každé zelené kartě najdete tento důležitý kontakt!

Každá pojišťovna má většinou více variant "balíčků" asistencí a mohou se lišit jak cenou tak rozsahem služeb. Vždy je dobré si prostudovat u dané pojišťovny pojistné podmínky. Níže uvedené je jen „všeobecné shrnutí“.
Prasklá pneumatika je vždy nepříjemnost

CO MOHU ČEKAT OD ASISTENCÍ?  – jak si mohu asistence pojistit.

JEN ZÁKLAD

  • Každé vozidlo má při povinném ručení automaticky sjednáno základní asistenční služby. Dalo by se říct, že se jedná jen o to, aby vozidlo nevadilo někde v provozu a netvořilo překážku a nevytvořilo další škody. Asistenční služba auto naloží, odveze na první parkoviště (případně servis) v okolí k tomu určeném a tím jejich práce skončí.

Pro koho se hodí?  Určitě pro klienty, kteří mají velmi nízký roční nájezd a vozidlo používají velmi zřídka. Tento základní balíček je pro běžné klienty, motoristy, řidiče  nevhodný, ale bohužel nejvíce rozšířený.

VÍCE NEŽ ZÁKLAD

  • Zde už můžete spoléhat na širší rozsah asistenčních služeb kde je možné počítat i s drobnou prací mechanika – většinou určené v časové hodnotě: např práce mechanika do 1h, případně odtah omezený kilometry (např. 50 km). Zásah asistenčních služeb je omezena např. 1x ročně

Pro koho je určeno? Určeno pro  klienty kteří jezdí málo a občas zajedou  za rodiči či známými delší trasu.

– vše s přihlédnutím k aktuálním pojistným podmínkám a limitům Vaší sjednané služby

ZLATÝ STŘED  

  • Zde je už rozsah asistenčních služeb širší, práce mechanika má delší časový úsek např. 3h, odtah vyšší kilometry (např. 200 km), nebo půjčení náhradního vozidla případně i ubytování na jednu noc do určeného cenového limitu. Zásah asistenčních služeb může být opakováním omezen ale většinou víc než jednou (např. 2x rok – 3x rok)

Pro koho je určeno?  Standartní rodina  s výlety po ČR a Evropě. Máte-li poruchu např. v Prostějově a jste z Ostravy, vozidlo Vám asistenčka přiveze do Ostravy. A to je určitě příjemnější než aby auto zůstalo někde v Prostějově či Olomouci.

– vše s přihlédnutím k aktuálním pojistným podmínkám a limitům Vaší sjednané služby

MAXIMUM

  • Většina služeb může být bezlimitní.  Ale i zde mohou být některá omezení jak časem tak finanční, ale jsou natolik velkorysé, že jsou na 99% dostačující. Více dnů na půjčení vozidla, větší limity na případné ubytování.  Počet pojistných událostí za rok je většinou neomezený.

Pro koho je určeno? Pro řidiče s velkým nájezdem kilometrů, kteří opravdu vozidlo používají denně a křižují silnice po celé Evropě.

Doporučuji i rodině, která při problému „nechce nic řešit“.  Technická porucha vozidla uprostřed Slovenska někde v polích nebo na dálnici v 22h a v autě dvě malé děti je velmi nepříjemná situace. Zavolám si na pomoc asistenci, pokud to je možné na místě auto opraví (pokud ne zajistí odtah) případně mi zaplatí ubytování.  

– vše s přihlédnutím k aktuálním pojistným podmínkám a limitům Vaší sjednané služby

Myslete na pojištění asistencí dříve, než je budete potřebovat. Při problému s vozidlem je nejen krizové to že Vám daná porucha zkřížila plány, ale ještě navíc „kolik to bude stát“.  

CENA U VŠECH DRUHŮ A TIPŮ POJIŠTĚNÍ JE DRUHOŘADÁ, KDYŽ VÍTE ZA CO PLATÍTE A VÍTE CO MŮŽETE ČEKAT A JAKÉ SLUŽBY ČERPAT

Přeji Vám hodně šťastných kilometrů na Vašich cestách.

Hezký den bez pojistných událostí

Doubek Radek

zde najdete plný kontakt

Jakékoliv šíření nebo kopírovaní tohoto textu, či jeho částí bez uvedeného zdroje: http://www.radekdoubek.cz  je zakázáno a není povoleno

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.